این می تواند باعث کم آبی بدن بالا سطح کراتینین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این می تواند باعث کم آبی بدن بالا سطح کراتینین

این می تواند باعث از دست دادن آب به سطح creatininaLa بالا کراتینین به طور طبیعی رخ می دهد هنگامی که کراتین است شکسته به تامین انرژی برای فعالیت muscular.Normalmente، کلیه ها مسئول دفع کراتینین cuerpo.La دست دادن آب بدن بیماری است که باعث همه از دست رفته است agua.Puede توده باعث سطح کراتینین بالا؟

کم آبی بدن چیست؟

کم شدن آب بدن یک بیماری است که در آن بدن مقدار زیادی از آب از دست می دهد است، اما مکمل به موقع به trastornos.Las مختلف شرایط معمول است که می تواند دست دادن آب بدن باعث عبارتند از: اسهال شدید، استفراغ، سطح بالایی از فعالیت های فیزیکی، کار زیاد را دریافت نمی ، عدم مایع، و غیره.

آیا سطح کراتینین دست دادن آب بدن تا شود؟

کم شدن آب بدن می تواند باعث حجم خون را کاهش می دهد، حداقل جریان خون به کلیه ها و کلیه ها از بین بردن کراتینین کمتر و دیگر مواد زائد cuerpo.Como مقدار دفع کراتینین کاهش می یابد، کراتینین سرم سطح را افزایش می دهد .در موارد شدید، کم آبی بدن حتی می تواند القاء نارسایی حاد قلبی یا نارسایی renal.Entonces، اگر بیماران بهترین شانس برای معکوس قلبی یا کلیوی نارسایی خود را از دست، بیشتر احتمال دارد به صورت عوارض بالقوه مشخصات mortales.En این، اگر غلظت بالایی از کراتینین بیماران توسط دست دادن آب بدن ایجاد می شود، بیماران باید روش برای مدیریت سطح کراتینین سرم به موقع خود را داشته باشد.

علاوه بر کم آبی بدن، برخی از شرایط دیگر را می توانید creatinina.Por به عنوان مثال، ورزش شدید افزایش، فشار خون بالا، آسیب کلیه، انسداد دستگاه ادراری، و غیره، می تواند القاء شناور این problema.Ya که بسیاری از اختلالات می تواند القاء سطح کراتینین بالا، باید ابتدا چه چیزی باعث creatinina.Si بالا شما اتفاق می افتد به سطح کراتینین بالا، تعیین اولین چیزی است که باعث سطح کراتینین شما aumento.Luego، شناسایی پزشکان می تواند یک طرح به کاهش سطح کراتینین بالا صحیح درمان را تعیین کنند.

شک و تردید در مورد محتوای فوق؟ شما می توانید یک دکتر آنلاین و یا از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: